انتقام سخت از عاملان و آمران حادثه کرمان نزدیک است
کد خبر: 4192146
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

انتقام سخت از عاملان و آمران حادثه کرمان نزدیک است

امام جمعه شاهدیه با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان یک عامل و یک آمر دارد گفت: آنان باید بدانند، زمانی می‌رسد که این ملت انتقام سختی از عاملان و آمران این حادثه تروریستی خواهند گرفت و آن روز نزدیک است.

محمود دهقان نیری، امام جمعه شاهدیهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود دهقان‌نیری، امام جمعه شاهدیه، امروز، 15 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: در سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، جنایتکاران کور دل و خون آشام، با ریختن خون جمعی از مردم بی‌گناه، ما را عزادار کردند که مصیبتی بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: این حادثه یک عامل و یک آمر دارد. عامل آن یک موجودی مفلوک و گمراه و فریب‌خورده است. اما آمر آن بدون تردید استکبار جهانی و نظام سلطه است که با اسلام مخالف است، تاب تحمل نظام اسلامی را ندارد، اما آنان باید بدانند که با خون این بی‌گناهان درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر می‌شود، مردم ما را در راهی که انتخاب کرده‌اند، مقاوم‌تر می‌سازد. چنانچه امام صادق(ع) فرمود: «مؤمن از آهن محكم‌تر است؛ پاره‌هاى آهن هرگاه در آتش نهاده شود، تغيير مى‌كند اما اگر مؤمن بارها كشته و زنده شود، تغييری در قلب و اراده‌اش پیدا نمی‌شود.»

دهقان‌نیری افزود: آنان باید بدانند، زمانی می‌رسد که دست انتقام خداوند از آستین این ملت بیرون خواهد آمد و انتقام سختی از عاملان و آمران این حادثه تروریستی خواهند گرفت و آن روز نزدیک است.

امام جمعه شاهدیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 17 دی‌ماه 1314 شمسی حکومت رضاخان قانون کشف حجاب را وضع و زنان و دختران ایرانی را از استفاده چادر، روبند و روسری منع کرد اظهار کرد: این قانون اوج سیاست‌ رضاخانی در جنگ با اسلام بود. چرا که حجاب نماد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است یعنی قبل از اینکه دستور اسلامی باشد، فرهنگی ایرانی بوده و تاریخ ایران باستان گواه آن است. بی‌حجابی فرهنگ منحط غرب است که با سیاست استعماری غرب وارد ایران شد.

وی ادامه داد: ‏استعمارگران حجاب بانوان را مانع بزرگی برای ارائه فرهنگ استعماری خود در جوامع اسلامی می‌دانند. بنابراین به دنبال بی‌حجاب کردن زنان جامعه اسلامی است و برای رسیدن به این هدف از دو روش استفاده می‌کنند. نخست روش نسخ است. آنان می‌گویند تاریخ مصرف قانون حجاب در اسلام سپری شده است، اصل حجاب مربوط به گذشته است نه دنیای پیشرفته امروز. شعار اینگونه افراد «زن، زندگی، آزادی» است.

دهقان نیری اضافه کرد: ‏دوم روش مسخ است. آنان تلاش می‌کنند که مسئله حجاب را وارونه جلوه دهند، شعارشان «حجاب اجباری نه» است. متأسفانه برخی از افراد روحانی‌نما و روشنفکران پر مدعایی که با آلفای دین آشنایی ندارند، با این شعارها همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha