برای زخم جان کرمان داغداریم
کد خبر: 4192115
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
در پیام عوامل فیلم «ضد» بیان شد:

برای زخم جان کرمان داغداریم

عوامل فیلم سینمایی «ضد» در پی حادثه تروریستی کرمان پیامی را در راستای همدردی با ملت ایران و بازماندگان این فاجعه منتشر کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فیلم ضد، هم‌زمان با وقوع حادثه تروریستی کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بازیگران و عوامل این فیلم در پیامی این فاجعه تلخ تروریستی را به ملت ایران تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

«هوالعادل

ترور، ناجوانمردانه‌ترین ابزار برای ابراز وجود است. ابزاری که بیش و پیش از هر جانی که می‌ستاند، مفاهیم والایی چون زندگی، عشق و انسانیت را به مسلخ می‌برد.

ما عوامل فیلم سینمایی «ضد» که دردنامه‌ای برای به تصویر درآوردن گوشه‌ای از داغ سنگین ترور بر سینه ملت ایران است، امروز در کنار مردم بزرگ ایران، برای زخم تازه‌ای که تروریست‌ها این‌بار بر جان کرمانمان زده‌اند، داغداریم و با آرزوی محو هرگونه تفکر مبتنی بر حذف دیگری که منجر به کشتار مردم بی‌دفاع می‌شود، این حادثه تلخ را به همه ایرانیان تسلیت می‌گوییم.

باور داریم که «زندگی، بی‌عشق مردگیست».

لازم به ذکر است که فیلم «ضد» با بازی مهدی نصرتی، لیلا زارع، نادر سلیمانی، لیندا کیانی و... قصه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و ترور ناجوانمردانه شهید آیت الله بهشتی و ٧٢ تن از یارانش را برای مخاطب به تصویر کشیده و این روزها روی پرده سینماهاست. این فیلم با نگاه و پایانبندی متفاوتی نسبت به اینگونه فیلم‌ها به این موضوع می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha