برگزاری پویش ختم قرآن به نیت شهدای کرمان در ملایر
کد خبر: 4192099
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

برگزاری پویش ختم قرآن به نیت شهدای کرمان در ملایر

مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: پویش ختم قرآن کریم برای شادی روح مطهر شهدای تروریستی کرمان و سردار قاسم سلیمانی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

قرآن کریمحجت‌الاسلام علیرضا قهری، مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه ملایر ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان در روز 13 دی‌ماه، اظهار کرد: در این راستا پویش سراسری ختم قرآن کریم برای شادی روح مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان و سردار قاسم سلیمانی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش به‌مدت یک هفته تا 22 دی‌ماه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش و مشخص شدن صفحات قرآن کریم می‌توانند به آیدی @qoran_malayer در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال کنند. به نیابت از شهدا به قید قرعه به تعداد 10 نفر به هر نفر مبلغ یک میلیون ریال هدیه داده می‌شود.

قهری با بیان اینکه مسابقه قرآنی هفتگی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی نیز از سوی امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: هر هفته دو سال از آیات مختلف قرآن کریم به‌صورت مفهومی عنوان می‌شود و به دو نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود. تاکنون پنج دوره از این مسابقه برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha