صدور پیام تسلیت مشترک استاندار و نماینده ولی‌فقیه درسیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4191827
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
درپی اقدام تروریستی در کرمان انجام شد؛

صدور پیام تسلیت مشترک استاندار و نماینده ولی‌فقیه درسیستان‌وبلوچستان

در پی اقدام کور تروریستی کوردلان تروریست در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزیز در چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در کرمان، آيت‌الله محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان و محمد کرمی، استاندار این استان ضمن محکوم کردن این اقدام ضد انسانی، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

بیانیه مشترکبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در این پیام تسلیت آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ

در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌‏اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلى در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب، آیه ۲۳)

«به همگان می‌گوییم که ما عاشق شهادت هستیم» (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد، دشمنان ما نه تنها از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بلکه از مزار و زائران این وجود پربرکت نیز می‌ترسند.

بی شک این اقدام وحشیانه دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن تعداد کثیری از مردم بیگناه، نشانگر اوج استیصال آن‌ها در مقابله با شجره طیبه مقاومت در عالم اسلام است.

نام شهید سلیمانی به عنوان علمدار مبارزه با ظلم در جهان و به عنوان چهره برجسته مقاومت هنوز لرزه بر اندام مستکبرین و جهانخواران می‌اندازد و امروز خون رهروان مکتب ایشان که به دیدار مراد خودشان شتافتند و بر سر سفره حضرت زهرا (س) مهمان هستند، معادلات اساسی عالم را متأثر خواهند نمود.

اقدام تروریستی دشمنان خبیث و اراذل اجیر شده آن‌ها در به شهادت رساندن زائران دلداده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، نشانگر مظلومیت این مکتب و حقد و کینه تمام‌نشدنی یاران شیطان از اصحاب حق است.

اینجانبان ضمن تسلیت واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص مردم مقاوم کرمان، از درگاه خداوند متعال علو درجات شهدای عزیز و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و هم‌چنین سلامتی عاجل مصدومان را خواستاریم. بمنه و عمیم فضله

مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان
انتهای پیام
captcha