افتتاح نخستین مجمع تخصصی بسیج روان‌شناسان در کازرون
کد خبر: 4191741
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

افتتاح نخستین مجمع تخصصی بسیج روان‌شناسان در کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از آغاز به کار نخستین مجمع تخصصی بسیج روان‌شناسان در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 13 دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: آیین افتتاحیه و راه‌اندازی مجمع تخصصی بسیج روان‌شناسان شهرستان کازرون با حضور مسئولان و اساتید برجسته روان‌شناسی برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی از مسائل و مصائب جامعه امروزی رشد و گسترش انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی و... است که  تلاش در جهت کاهش این آسیب‌ها و افزایش خود آگاهی عمومی افراد جامعه یک امر ضروری است.

فرمانده سپاه کازرون ادامه داد: رسالت سنگین مجمع بسیج روان‌شناسان با توجه به وضعیت کنونی، این است که در سایه تعامل و هم‌فکری نهادها و ارگان‌ها و البته کارجهادی  نسبت به افزایش آگاهی عمومی در سطح جامعه در مقابله با آسیب‌های فزاینده اجتماعی قدم بردارند.

حیاتی اظهار کرد: با شکل‌گیری مجمع بسیج روان‌شناسان کارهای جهادی صورت گرفته در مقابله با آسیب‌ها سازمان یافته‌تر شود و نتایج بهتری برای جامعه به بار آورد.

فرمانده سپاه کازرون بیان کرد: از ظرفیت علمی مجمع در هسته‌های مردمی پیشگیری از اعتیاد(احرار) طرح کاج دانش‌آموزی طرح یک روز با مشاور آموزش و پرورش و سایر طرح‌های هم‌راستا به نحو احسن استفاده به عمل آید.

انتهای پیام
captcha