پلتفرم‌های ایرانی دست برتر خود را بر رقبای خارجی نشان دهند
کد خبر: 4191643
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
دبیر اسبق شورای توسعه فرهنگ قرآنی:

پلتفرم‌های ایرانی دست برتر خود را بر رقبای خارجی نشان دهند

حجت‌الاسلام محمدی گفت: پلتفرم‌های فعال ایرانی دست برتر خود را بر سایر رقبا در سراسر جهان نشان دهند.

پلتفرم

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حمید محمدی، محقق و مدرس قرآنی و دبیر اسبق شورای توسعه فرهنگ قرآنی در حاشیه برگزاری نمایشگاه رصتا که امروز به پایان می‌رسد، مسیر پیش‌روی پلتفرم‌ها و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر را اعلا دانست و گفت: گام‌های بلندی در این‌ مسیر برداشته شده و آینده از آن پلتفرم‌هاست. تولید و انتشار محتوای بومی ایرانی که می‌تواند برای سراسر جهان الگو و مورد استفاده آن‌ها قرار گیرد، مقصد اعلایی است؛ البته باید این محتواها با پشتوانه دینی و اسلامی و زیر ساخت‌های قرآن و عترت باشد.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: از طرفی، باید از هر نوع انحراف در محتوا و جهت‌گیری‌هایی که مسیر زلال و شفاف فطرت انسانی را مخدوش می‌کند پرهیز کرد، تا در این رسانه‌ها چنین فضایی ایجاد نشود. 

دبیر اسبق شورای توسعه فرهنگ قرآنی در انتها تصریح کرد: باید کارها از عالی‌ترین سطح هنری برخوردار باشند و ما این مولفه‌ها را در پلتفرم‌ها ببینیم. چه بسا پلتفرم‌های فعال دست برتر خود را بر سایر رقبا در سراسر جهان نشان دهند. امیدواریم هر کدام از این پلتفرم‌ها به اندازه چند شبکه‌ ماهواره‌ای تاثیرگذار باشند و بتوانند این مسیر را پر قدرت ادامه دهند. در مجموع در برگزاری نمایشگاه «رصتا» کار بزرگی رقم خورده است.

انتهای پیام
captcha