آموزش روخوانی و روان‌خوانی دانش‌آموزان البرزی در قالب طرح «شهید عاصمی»
کد خبر: 4191460
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

آموزش روخوانی و روان‌خوانی دانش‌آموزان البرزی در قالب طرح «شهید عاصمی»

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح شهید عاصمی در قالب آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای دانش آموزان این استان خبر داد و گفت: در سال‌جاری 150 هزار دانش‌آموز در قالب این طرح آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن را فرا می‌گیرند.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در سال‌جاری 150 هزار دانش‌آموز در قالب طرح «شهید عاصمی» آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن را فرا می‌گیرند.

وی گفت: اجرای این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تربیت دینی و قرآنی دانش‌آموزان و در قالب برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی همزمان با سراسر کشور در استان البرز درحال اجراست.

این مسئول با بیان اینکه ادارات آموزش و پرورش درحال حاضر در اجرای این طرح فعال هستند، گفت: این طرح در مدارس ابتدایی برای چندمین سال متوالی در حال اجرا است.

حجرگشت توضیح داد: برای اجرای این طرح همکاران در چهار دوره آموزشی شرکت کردند و اکثر آنها در آزمون پایانی دوره حد نصاب امتیاز لازم را کسب کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش البرز در پایان با تاکید براینکه طرح شهید عاصمی بسیار با برکت بود و توانست حتی پدر و مادرها را با روش روانخوانی و روخوانی آشنا کند، افزود: این طرح از همان ابتدای راه‌اندازی با رویکرد دانش‌آموزی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در مقطع ابتدایی در سطح مبتدی تا سطوح بالاتر اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha