ایذه؛ میزبان مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطب یک خوزستان
کد خبر: 4191359
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

ایذه؛ میزبان مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطب یک خوزستان

مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی قطب یک استان خوزستان به میزبانی شهرستان ایذه ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری با شرکت یک هزار و 200 دانش‌آموز از 10 شهرستان استان خوزستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ایذه

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ایذه، مسعود محمدی، مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی قطب یک استان خوزستان به میزبانی شهرستان ایذه ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری با شرکت یک هزار و 200 دانش‌آموز از 10 شهرستان استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و پسر نواحی چهارگانه اهواز، دهدز، باغملک، هفتکل، صیدون، لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، گتوند و عشایر در این مسابقات حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش ایذه در ادامه افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها و مسابقات این است که در بین دانش‌آموزان و فرزندانمان شناخت قرآن، توسل به اهل‌ بیت(ع) و توجه به امر نماز را گسترش دهیم و یادآوری کنیم که اگر زندگی فردی و اجتماعی ما در چارچوب انس با قرآن و اجرای دستورات اهل بیت(ع) قرار بگیرد و آن‌گاه با اقامه نماز نیز همراه شود قطعاً تأثیرات مثبت زیادی در زندگی ما خواهد داشت؛ از جمله اینکه در زندگی فردی و اجتماعی موجب آرامش روانی و ارتباط و نزدیکی بیشتر با خدا خواهد شد و افزون بر آن می‌تواند بسیاری از چالش‌ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را حل کند یا مانع شکل‌گیری برخی معضلات در جامعه شود.

محمدی گفت: دانش‌آموزان با شرکت در مسابقات قرآنی، با زیبایی‌های کلام الهی و سخنان اهل بیت(ع) آشنا می‌شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در شناخت مسائل دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دارد.

انتهای پیام
captcha