داوران ششمین جشنواره باران وحی ویژه مددجویان گلستانی تجلیل شدند
کد خبر: 4191331
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

داوران ششمین جشنواره باران وحی ویژه مددجویان گلستانی تجلیل شدند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: با حضور عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان از ۹ داور ممتاز قرآنی که آثار مددجویان را مورد ارزیابی قرارداده بودند، تقدیر شد.

عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان در تجلیل از داوران قرآنی باران وحی

به گزارش ایکنا از گلستان، با نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد گلستان، سید مصطفی کیاالحسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: با حضور عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد استان از ۹ داور ممتاز قرآنی که آثار مددجویان را مورد ارزیابی قرارداده بودند، تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه این داوران در موضوعات مختلف قرآنی اعم از قصه‌گویی، نقاشی، صوت و لحن و... فعالیت دارند، افزود: بیش از ۳۲۰۰ آثار قرآنی مددجویان کمیته امداد به این جشنواره ارسال که از این تعداد ۲۹۰۰ اثر در ۱۵ رشته قرآنی با رویکرد موضوعات هنری که قابلیت داوری داشته‌اند، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و افراد برتر استانی به دبیرخانه جشنواره باران وحی معرفی شدند.

کیاالحسینی با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی باران وحی با هدف تقویت انس مددجویان با قرآن کریم از ۳۰ خرداد ماه آغاز و تا پایان آذر ماه مرحله استانی آن به پایان رسیده، افزود: این جشنواره در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری با رویکرد قرآنی و در رده‌های سنی ۱۲-۷ سال، ۱۲ - ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: جشنواره باران وحی به صورت کاملا ً مجازی در بستر سامانه همگروه راه‌اندازی و عملیاتی شد که نسبت به سال گذشته رشد ۳ برابری داشته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ۹ داور فعال در این جشنواره تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha