امیدآفرینی به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می‌کند
کد خبر: 4190438
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

امیدآفرینی به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: بیشترین نقشی که می‌توان برای اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری در انتخابات برجسته کرد، افزایش امیدآفرینی بین مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، گفت: بیشترین نقشی که می‌توان برای اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری در انتخابات برجسته کرد، افزایش امیدآفرینی بین مردم است که آنها احساس کنند کشور با شتاب فزاینده ای در حال پیشرفت است؛ در این صورت طبیعی است که مشارکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اما اگر فرد یا افرادی در میان اصحاب رسانه به سمت ناامیدسازی محصول یا فعالیت رسانه‌ای خود سوق پیدا کنند، مردم احساس می‌کنند که مشکلات موجود حل شدنی نیستند، مشارکت فایده‌ای ندارد و این انتخابات فرمایشی است که البته چنین افرادی در میان اصحاب رسانه وجود ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز بیان کرد: مردم عاشقانه در کنار نظام و کشور خود ایستاده‌اند، کما اینکه تاکنون نیز همین گونه بوده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز شاهد خواهیم بود که مشارکت خوب، هدفمند و هوشمندی خواهند داشت. مسؤولین نیز باید مردم را ولی نعمتان خود بدانند و ضمن برخورد منصفانه با حوادث و موضوعات، خدمتگزاری و گزارش دهی مناسبی داشته باشند.

نعیمی عنوان کرد: دو سه دهه است که جامعه رسانه‌ای استکبار در حال فعالیت شدید است و صدای جریان‌های این رسانه‌ها به حدی شنیده شده که بعضاً بیش از صدای رسانه‌های دلسوز به گوش می‌رسد. اما اگر دو رویه مذکور در کنار یکدیگر اجرا شوند و شاهد تعریف درستی از آنها باشیم، شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در هر شرایطی پای کار این نظام و کشور ایستاده‌اند، مطرح کرد: سال گذشته در دوران آشوب‌ها و فتنه‌ها و هجمه جریان‌های خارج از ایران اسلامی، اگر مردم پای کار نمی‌آمدند التهابات فرو نمی‌نشست. این مردم به ویژه جوانان همواره پای کار و در میدان هستند و ما نیز باید بیشتر برای فرزندان این مرز و بوم کار کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه مردم همیشه نشان داده‌اند که هم بهتر از مسؤولین می‌فهمند و هم بهتر از آنها عمل می‌کنند، اظهار کرد: کاندیداهای انتخابات دقت داشته باشند که پس از ورود به عرصه خدمتگزاری به شعارهای خود عمل کنند. بعضاً مشاهده می‌شود که برخی افراد فقط شعار می‌دهند و وقتی رأی می‌آورند آنها را فراموش می‌کنند.

نعیمی افزود: مردم حافظه‌ای قوی دارند و به کسانی که فقط حرف می‌زنند و عمل شایسته و مناسبی ندارند و به شعارهای خود پایبند نیستند، رأی نمی‌دهند و نباید هم بدهند زیرا ما به شعارها رأی می‌دهیم، نه اشخاص. از سوی دیگر فراموش نکنیم که از عملکرد کاندیداهایی که وارد عرصه خدمتگزاری می‌شوند، پس از انتخاب آنها نقد منصفانه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha