مطالبه‌گری از مسئولین همان بحث امربه معروف و نهی از منکر است
کد خبر: 4190210
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

مطالبه‌گری از مسئولین همان بحث امربه معروف و نهی از منکر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه مطالبه‌گری از مسئولین همان بحث امر به معروف است، گفت: گروه‌های مطالبه‌گر باید ذیل ستاد امربه معروف آموزش‌های لازم را ببینند.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، پنجم دی ماه در سومین جلسه ستاد امر به معروف لرستان با اشاره به اینکه موضوع مطالبه‌گری موضوعی پر بحث است، اظهار کرد: در راستای گشت ارشاد باید گفت که با توجه به اینکه لازم است همگرایی و هم‌افزایی اتفاق بیفتد، همه این اتفاقات باید ذیل مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به جایگاه و شانیت و شناسنامه‌دار بودن مجموعه امربه معروف و نهی از منکر، این مجموعه اجازه نخواهد داد مطالبه‌گری از دایره اخلاق و قانون خارج شود، افزود: امر به معروف محدود در یک حوزه خاص نشود و این ستاد باید چترش را باز کند و گروه‌های مطالبه‌گر ذیل این ستاد آموزش ببینند.

یاوری بیان کرد: برای اینکه حجاب و اخلاق مردم درست شود باید گشت ارشاد و ترک فعل‌هایی که از سوی مسئولین اتفاق می‌افتد مطالبه‌گری شود و ذیل ستاد امربه معروف ساماندهی شوند و گروه‌های مطالبه‌گر ذیل این مجموعه اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر برای همه عرصه‌ها است و باید دایره آن همه حوزه‌ها را در بر بگیرد.

انتهای پیام
captcha