آغاز رقابت ۷۰۰ دانشجوی کردستانی در مسابقات دانشجویی قرآن و عترت
کد خبر: 4189888
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

آغاز رقابت ۷۰۰ دانشجوی کردستانی در مسابقات دانشجویی قرآن و عترت

دبیر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از آغاز مرحله دانشگاهی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت با حضور ۷۰۰ نفر از دانشجویان واحد‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

سیف‌الله ابراهیمی‌نیا، دبیر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مرحله دانشگاهی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور  دانشجویان واحدهای سنندج، سقز، بانه، قروه و مریوان به صورت هم‌زمان طی روزهای سوم و چهارم دی ماه برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت 700 نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی کردستان در این دوره از مسابقات قرآن و عترت افزود: بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت در بخش‌های آوایی، معارفی و هنر و ادبیات دینی و پژوهشی برگزار می‌شود.

دبیر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: از این تعداد شرکت‌کننده 500 نفر در بخش معارفی، 80 نفر در بخش آوایی و 120 نفر در بخش هنر و ادبیات دینی و پژوهشی هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان بخش هنر و ادبیات دینی و پژوهشی تا 30 دی‌ماه فرصت ارسال آثار دارند، افزود: در هر رشته سه نفر در صورت کسب امتیاز لازم به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ابراهیمی‌نیا بیان کرد: در رشته‌های معارفی کسانی که بالای 90 امتیاز را کسب کنند به مرحله استانی راه خواهند یافت و برگزیدگان بخش ادبیات دینی و پژوهشی به دلیل بررسی آثار به‌صورت کشوری به استان معرفی خواهند شد.

دبیر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: نفرات برگزیده مرحله دانشگاهی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت به مرحله استانی که در اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha