مراسم پایانی پویش‌های مجازی دانش‌آموزی برپا شد
کد خبر: 4189293
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

مراسم پایانی پویش‌های مجازی دانش‌آموزی برپا شد

مراسم پایانی پویش‌های مجازی دانش‌آموزی با حضور مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 30 آذرماه، در مراسم پایانی پویش‌های مجازی دانش‌آموزی گفت: نقش خانواده در هویت‌یابی کودکان بسیار موثر و مهم است و همکاری سازمان‌ها، برای توسعه فرهنگ هویت جامعه اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: برپایی این پویش‌ها که از ابتدای امسال آغاز و تا یک ماه قبل ادامه داشت حاصل تلاش آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی بود که به طور سراسری برگزار شد.

حسینی، یکی از اهداف مهم و اصلی این پویش‌ها را توجه به بنیان‌های هویتی ایرانی و اسلامی اعلام و اضافه کرد: متأسفانه به علت کم کاری‌های گذشته و نیز تبلیغات سوء دشمنان علیه جمهوری اسلامی آنگونه که انتظار می‌رفت اقدامات انجام نشده است.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، یکی از نمادهای مهم هویت ملی را پرچم هر کشور عنوان کرد که مردمان آن سرزمین اعتقاد و تعصب ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند که در سال‌های اخیر از طرف دشمنان و معاندان شاهد بی احترامی‌هایی در این خصوص بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نباید از نظر دور داشت که حتی ایرانیانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند نیز نسبت به زندگی در کشورهای خارجی و ترک وطن خود ابراز پشیمانی کرده و اعترافات این افراد در شبکه‌های معاند نیز بارها تکرار و پخش شده است.

حسینی، سرمایه‌گذاری روی کودکان و دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی برای هویت‌یابی این گروه سنی دانست و گفت: کنش گر سازی این گروه سنی یکی از اهداف اصلی است تا بدین طریق هویت آنها قوی‌تر شکل گرفته و در آینده با تبلیغات مسموم دشمنان تحت تأثیر قرار نگیرند و دانش‌آموزانی محقق برای آینده کشور تربیت شود.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، یکی از رسالت‌های محوری دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی را تربیت کودکان تمدن ساز بیان کرد.

انتهای پیام
captcha