چراغ یلدای مهربانی هلالی‌ها در خانه کودکان بی‌سرپرست بیرجند روشن شد
کد خبر: 4189114
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

چراغ یلدای مهربانی هلالی‌ها در خانه کودکان بی‌سرپرست بیرجند روشن شد

مراسم شب یلدای جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در خانه کودکان بی‌سرپرست موسسه خیریه مهر ماندگار بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد علی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد علی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در  جمعی از معاونان و مسؤولان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند، مراسم شب یلدای خود را با عنوان «یلدای مهربانی هلالی‌ها» در کنار کودکان بی‌سرپرست موسسه خیریه مهر ماندگار در بیرجند گذراندند و ضمن خداقوت به مدیر و مادریاران این موسسه، اظهار کرد: به عنوان یک امدادگر افتخار می کنم که در جمع یاری رسانان به کودکان بی سرپرست هستم چراکه خدمت به این کودکان نشات گرفته از الطاف ویژه الهی است. 

وی افزود: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان، ارائه کمک‌های بشردوستانه و کمک به تسکین آلام بشری با همراهی و همدلی با همه اقشار جامعه است و دلیل ماندگاری 102 ساله این جمعیت این مهم می‌باشد.

کاووسی با اشاره به دورهمی‌های شب یلدا، گفت: جمعیت هلال احمر استان امسال تصمیم گرفت تا در کنار افرادی باشد که از نعمت خانواده محروم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا امسال به عنوان یک امدادگر در کنار کودکان بی‌سرپرست باشیم تا بتوانیم شادی را با آنها تقسیم کنیم و لبخندی روی لب‌های آنان بیاوریم.

وی بیان کرد: نسبت به برگزاری یک اردوی تفریحی به آبگرم معدنی فردوس ویژه کودکان و مادریاران موسسه قول مساعد داد.

خلیلی، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه کمک به همنوعان و نیازمندان یکی از وظایف سازمان جوانان است، گفت: هلال احمر تصمیم گرفت تا یلدای امسال را در کنار کودکان بی‌سرپرست باشد. 

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق جذب خیران، کمکی برای تأمین مخارج و همچنین خدمات رفاهی این موسسه انجام دهیم.

گفتنی است؛ در مراسم یلدای مهربانی هلالی‌ها به کودکان تحت حمایت موسسه مهر ماندگار و همچنین مادریاران این موسسه از سوی جمعیت هلال احمر استان، هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha