نمایشگاه تخصصی کتاب ایثار و شهادت در گیلان برپا می‌شود
کد خبر: 4189051
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

نمایشگاه تخصصی کتاب ایثار و شهادت در گیلان برپا می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت از ۹ تا ۱۴ دی‌ماه در استان گیلان برگزار می‌شود.

کتاب ایثار و شهادت

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل ایوبی‌راد، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 29 آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع ایثار و شهادت خبر داد و اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت در استان گیلان از 9 تا 14 دی‌ماه در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب ایثار و شهادت گیلان آخرین کتب منتشر شده از سوی نشر شاهد و همچنین انتشارات برگزیده استانی از ستاد کنگره شهدای استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر ناشرین استانی به نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افتتاحیه این نمایشگاه را روز شنبه، 9 دی‌ماه مطرح کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب تخصصی با موضوع ایثار و شهادت ارائه خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19 به محل برگزاری نمایشگاه واقع در میدان شهدای ذهاب(شهرداری رشت) مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha