بهره‌برداری از سالن ورزشی «تختی» در بندرترکمن
کد خبر: 4188918
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به گلستان

بهره‌برداری از سالن ورزشی «تختی» در بندرترکمن

فرماندار بندرترکمن به تعمیر و تجهیز سالن ورزشی «تختی» این شهرستان اشاره کرد و گفت: این سالن بعد از ۲۰ سال بلاتکلیفی با دریافت اعتبار آماده بهره‌برداری است.

نور محمد جعفری،فرماندار شهرستان بندرترکمننور محمد جعفری، فرماندار شهرستان بندرترکمن در گفت‌‌وگو با ایکنا از گلستان در ارتباط با مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان گلستان گفت: علاج‌بخشی خلیج گرگان با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد ریال در یکم آذرماه آبگیری شد و به همراه کانال‌های آشور به طول ده کیلومتر هم‌زمان با سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان افتتاح می‌شود.

فرماندار بندرترکمن با بیان‌ اینکه جاده «بندرترکمن آق‌قلا» معروف به جاده مرگ با اعتبار یک‌هزار و 600 میلیارد ریال به صورت سه خطه آماده بهره‌برداری در دور دوم سفر ریاست جمهوری است، اظهار کرد: حدود 22 کیلومتر از 34 کیلومتر این جاده بهسازی شده که منجر به کاهش 70 درصدی تصادفات جاده‌ای گشته و امیدواریم بهسازی خط شمالی این جاده از محل سفر دوم سفر ریاست جمهوری تأمین شود.

جعفری با اشاره به احداث خط جداکننده وسط جاده «نیوجرسی» از بندرترکمن به کردکوی به طول 8 کیلومتر، تصریح کرد: 2.5 کیلومتر از مسیر ارتباطی 18 کیلومتری بندرترکمن به گمیشان، سه خطه شده که این بخش هم به‌طور چشمگیری باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده است.

وی از هوشمندسازی مدارس خیرساز از محل اعتبارات سفر اول رئیس‌‌جمهور و اعتبارات استانی خبر داد و افزود: در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار 80 میلیارد ریال نیز پیشرفت فیزیکی خوبی حاصل شده است.

فرماندار بندرترکمن با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن ورزشی «تختی» این شهرستان که در سال 1340 تأسیس شد، بیان‌ کرد: این سالن در سال 1380 با هدف مرمت و بازسازی تخریب و به مدت 20 سال بلاتکلیف ماند که در دولت سیزدهم با دریافت مصوبه تکمیل و آماده بهره‌برداری در سفر دوم رئیس جمهور است.

وی از مجهزشدن 1500 صندلی برای سالن «امام رضا(ع)» بندرترکمن در برنامه اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت خبر  داد و تصریح کرد: تیم والیبال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تشکیل شده و برای شرکت در زیر گروه کشور آماده است.

جعفری استادیوم «قاندومی» را از بهترین استادیوم‌های ورزشی استان برشمرد و گفت: بتن‌ریزی زمین فوتبال این استادیوم تکمیل گشته و در روزهای آینده وارد فاز چمن مصنوعی شده و پیست دو و میدانی برای استفاده عموم آماده است. 

انتهای پیام
captcha