یازدهمین رویداد کسب‌ و کار در کتابخانه‌های عمومی در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4188642
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

یازدهمین رویداد کسب‌ و کار در کتابخانه‌های عمومی در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: همزمان با هفته پژوهش، یازدهمین رویداد کسب و کار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 27 آذرماه گفت: با توجه به برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌ و کارهای کوچک» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، یازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس روز سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ محمد فرخ‌زاده، معاون گردشگری و امور زائرین استاندار فارس و سعید خدایاری، مسئول اجرایی بنیاد برکت استان فارس در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت. همچینین این رویداد با حضور جمعی از کتابداران و فعالان مشاغل و کسب‌وکار برگزار خواهد شد.

فیروزی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت مجازی در این رویداد می‌توانند به نشانی skyroom.online/ch/farspl/farspl مراجعه کنند.  همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir) و آپارات نهاد(iranpl) پخش خواهد شد.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از آثار و هنرهای فعالان کسب‌ و کار کوچک و خانگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha