دعوت از مردم سمنان برای حضور در مراسم تشییع شهدا
کد خبر: 4186742
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

دعوت از مردم سمنان برای حضور در مراسم تشییع شهدا

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی مردم ولایت‌مدار استان سمنان را به حضور حماسی در مراسم با شکوه وداع و تشییع پیکر مطهر ۵شهید گمنام دفاع مقدس دعوت کرد.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه  قائم آل محمد(عج) استان،  در پیامی از عموم مردم شریف استان جهت حضور در مراسم معنوی مراسم تشییع ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در سراسر استان سمنان  دعوت کرد تا در این مراسم معنوی حضور یابند.

در این پیام آمده است سلام خدا بر این پاره‌های تن ملت که مونسی جز نسیم صحرا و همدمی جز مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها ندارند که زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان در حقیقت مظهر رسالت و فریضه‌ای والا، انسان‌ساز و سرنوشت‌ساز است.

پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در واقع تجلی و گرامیداشت جهاد، حماسه و مقاومت در برابر همه شیاطین و طاغوت‌های زمان است.

شوقانی در ادامه این پیام یادآور شد: شک نباید کرد که هر شهیدی پرچم افتخار، حقانیت و قدرت ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی است و در این میان شهدای گمنام، مظلومانه‌ترین آیه‌های صداقت، غیرت و بیرق ماندگارِ شرف و پاره‌های دل این ملت آزاده و مظلوم، اما مقتدر و ولایتمدارند.

سپاه قائم آل محمد(عج) در راستای ترویج فرهنگ جهاد،ایثار و شهادت، با گرامیداشت یاد و خاطره ۳هزار شهید گلگون کفن استان سمنان آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان را به حضور حماسی در مراسم با شکوه وداع و تشییع ۵ شهید گمنام دفاع مقدس و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دعوت می کند و شرکت در این مراسم حماسی و دشمن‌شکن را عظمت حماسه ای دوباره بر پیروی و تبعیت از وصایای نورانی شهیدان و امام شهیدان در استمرار جبهه مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و نبردی همه‌جانبه با شیطان بزرگ در این مقطع حساس و تاریخی می‌داند.

فرمانده سپاه استان متذکر شد: فرماندهان، بسیجیان و سربازان ولایتمدار سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن حضور عاشقانه و بصیرت مندانه، در مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهیدان، بار دیگر تنها راه نجات و سعادت ملت و کشور و همچنین تنها راه برون رفت از مشکلات را در پیروی کامل و به هنگام از پرچمدار فرهنگ شهیدان، مقام معظم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی دانسته و همگان را به استمرار راه شهیدان که همانا راه مقاومت در برابر شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار ،رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای اش را فرا می‌خواند.

یادآور می‌شود مراسم تشییع پیکر ۵شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان شاهرود صبح پنجشنبه ۱۶ آذرماه آغاز و مراسم‌های استقبال در شهرستان‌های میامی، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، آرادان، سرخه از ۱۷ آذر ماه الی ۲۰ آذر ماه برگزار شد و عصر روز دوشنبه ۲۰ آذر استقبال خودرویی از شهدای گمنام در شهرستان سمنان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha