محافل قرآنی دانش‌آموزان در سمنان برگزار شد
کد خبر: 4185689
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
همزمان با هفته قرآن و عترت در مدارس

محافل قرآنی دانش‌آموزان در سمنان برگزار شد

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان از آغاز محفل قرآنی عترت دانش آموزان در استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز در این محافل حضور دارند.

قرآن و عترت و نماز

به گزارش ایکنا از سمنان، علی اکبر عرب خراسانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، عصر روز گذشته، 12 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته قرآن عترت و نماز محافل دانش‌آموزی انس با قرآن کریم در استان سمنان با حضور دانش‌آموزان این استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز سمنانی در محفل انس با قرآن کریم شرکت دارند، متذکر شد: پرویزی قاری بین‌المللی قرآن کریم مهمان ویژه مراسم افتتاح محافل انس با قرآن دانش‌آموزی استان است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان یادآور شد: تجلیل از نخبگان قرآنی استان جزئی از برنامه‌های این محفل دانش‌آموزی است که در این راستا در قالب این محافل انس با قرآن، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی نیز برگزار می‌شود.

عرب خراسانی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات و محافل قرآنی دانش‌آموزی در استان هفت روز به طول خواهد انجامید، افزود: در پایان این محافل از دانش‌آموزان فعال قرآنی تقدیر می‌شود.

به گفته وی؛ هفت روز این محافل به نام قرآن مسیر زندگی، احکام انشای بندگی، انتظار فرج نغمه دلدادگی، نهج‌البلاغه فریاد جاودانگی، صحیفه سجادیه قله بالندگی و سیره فاطمی سیرت آزادگی، نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha