اعزام 2500 دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور
کد خبر: 4185467
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

اعزام 2500 دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با هدف اعزام ۲هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان سمنان در حال اجراست.

حیدر عربی مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حیدر عربی،  مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور این نهاد عصر روز گذشته، 11 آذر با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان از هفته اول آذر ماه  گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با هدف اعزام ۲هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان سمنان در حال اجرا است.

وی بر اهمیت نقش جهاد تبیین و امیدآفرینی در اردوهای راهیان‌نور تأکید کرد و گفت: براساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی درخصوص بهره‌گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی،صنعتی و فناوری های مختلف در استان خوزستان برنامه بازدید از مکان‌هایی مانند سد کرخه و پروژهای مختلف صنعتی و نفتی با هدف آشنایی نوجوانان با این دستاوردها و تجلی دانش بومی متخصصان و صنعتگران ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

عربی متذکر شد: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی و استمرار ارتباط با زائران در فضای مجازی و شبکه های پیام‌رسان اجتماعی داخلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

به گفته وی؛  اردوگاه شهید شوکت‌پور در شهرستان اندیمشک و همچنین اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر با حضور خادمین شهدا با ارائه خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های متنوع فرهنگی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha