محفل انس آوای آسمانی در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4185262
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

محفل انس آوای آسمانی در البرز برگزار می‌شود

محفل انس «آوای آسمانی» یکشنبه، 12 آذرماه در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی تابعه استان البرز برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن هفته قرآن، عترت و نماز و گرامیداشت این هفته با شعار محوری «هم‌نوای قرآن، هم‌صدای غزه»، اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متعدد و متنوعی در سطح استان پیش‌بینی شده است که از مهمترین آنها می‌توان به تشکیل محافل انس با قرآن، مسابقات و پویش‌های قرآنی، نمایشگاه‌های قرآنی، جلسات آموزش خانواده با محوریت فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز در مدارس و دارالقرآن‌ها اشاره کرد.

وی به برگزاری محفل انس آوای آسمانی همزمان با روز یکشنبه، 12 آذرماه در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی تابعه استان البرز اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن در مدرسه از جمله برنامه‌های مذهبی و عقیدتی است که مدارس برای دانش‌آموزان خود برگزار می‌کنند.

خانمحمدی توضیح داد: این محافل با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان ما از سنین کودکی و نوجوانی با قرآن و سبک زندگی قرآنی آشنا شوند و در زندگی خود از نکات این کتاب آسمانی استفاده کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در این محافل سعی می‌کنند بیشتر به معبود خود نزدیک شده و با دریافت پیام قرآن در مسیر عبودیت الهی و ارتقای معنوی و اخلاق‌مداری حرکت کنند.

خانمحمدی در پایان تأکید کرد: در نظام اسلامی مهمترین رویکرد تربیتی توجه به مبانی قرآن و کلام اهل‌ بیت(ع) است و از همین رو سعی ما بر این است تا در مناسبت‌های مختلف نسل آینده را بیشتر با این گنج عظیم معرفتی آشنا کنیم.

انتهای پیام
captcha