بسیج باید میدان‌دار مقابله با دشمنان کشور باشد
کد خبر: 4184332
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

بسیج باید میدان‌دار مقابله با دشمنان کشور باشد

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی گفت: ما نباید به وضعیت کنونی اکتفا کنیم و باید با اقتدار و قدرت بیشتر در تمامی عرصه‌ها گام‌هایی بزرگ را برداریم، دشمنان قسم خورده ما امروز به‌دنبال ایجاد تفرقه هستند و در چنین شرایطی بسیج باید میدان‌دار مقابله با آنان باشد.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌بلوچستان، روز گذشته، ۵ آذر، در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان نیمروز اظهار کرد: بسیج در طول عمر پربرکت خود همواره موجب خیرات و برکات بوده و مشکلات کشور را رفع کرده است.
 
وی افزود: بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل کشور و سرچشمه آرامش در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها برای مردم ما بوده است، بسیج در تمامی فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست دشمن را شکست دهد، در دوران جنگ تحمیلی این بسیج بود که توانست کشور را در یک جنگ جهانی تمام عیار علیه ملت ما پیروز کند.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: نام بسیج مترادف است با شکوه بی‌نظیر برای ملت ایران، امروز بسیجیان ما از هر زمان دیگر آماده‌تر و با بصیرت‌تر هستند، بسیجیان در تمامی عرصه‌ها تقویت‌کننده و یاری‌دهنده نظام اسلامی هستند، بسیج جهان شمول است و منحصر به یک عرصه خاص نمی‌شود.
 
شفائی افزود: امروز در عرصه‌های مختلف این تفکر بسیجی است که می‌تواند راهگشا باشد، فتنه ۱۴۰۱ محل تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب و کشور بود که بسیج به‌خوبی توانست در میدان بایستد و راهبردهای آنان را نقش بر آب کند.
 
وی در ادامه افزود: ما نباید به وضعیت کنونی اکتفا کنیم و باید با اقتدار و قدرت بیشتر در تمامی عرصه‌ها گام‌هایی بزرگ را برداریم، دشمنان قسم خورده ما امروز به‌دنبال ایجاد تفرقه هستند و در چنین شرایطی بسیج باید میدان‌دار مقابله با آنان باشد.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: آینده کشور ما درخشان است و ما با اتکا به خداوند متعال و روحیه سرشار از امید و تفکر بسیجی مردم ایران می‌توانیم مشکلات را گام به گام مرتفع نماییم.
انتهای پیام
captcha