کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است
کد خبر: 4184163
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
استاندار خراسان‌جنوبی:

کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است

جواد قناعت با بیان اینکه این روزها یک گروه کوچک شبه‌نظامی بر اسرائیل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می‌کند، گفت: کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، پنجم آذرماه در همایش «اقتدار بسیج» در حسینیه جماران بیرجند که با حضور بسیجیان استان برگزار شد با تأکید بر اینکه امروزه بسیج پرچمدار تفکر امام(ره) و شهداست، بیان کرد: تفکر بسیجی محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

وی گفت: در زمان تشکیل بسیج با فرمان امام(ره) بسیاری درباره چرایی ضرورت تشکیل این نهاد سؤال و شبهه داشتند ولی هرچه زمان می‌گذرد اهمیت وجود چنین تشکل انقلابی خود را نشان می‌دهد.

قناعت با بیان اینکه بسیجیان در روزهای سخت و نفس‌گیر انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند و با شناخت عالمانه موضوعات و مسائل در حل مشکلات تلاش دارند، گفت: بسیج در هر نقطه از جهان در اعتلای ارزش‌های دینی به کمک خواهد آمد. هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای که در شرایط سخت صحنه‌های زیبایی آفرید ایمان و خودباوری با شناخت به موقع و عالمانه مسائل می‌دانند که کجا باید فریاد بزنند و نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اتفاقات این روزهای فلسطین و غزه ادامه داد: حماس با تأسی از تفکر بسیجی مثلث استکبار جهانی را ذلیل کرد. این روزها یک گروه کوچک شبه‌نظامی بر اسرائیل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می‌کند. اگر آمریکا و اسرائیل به زعم خود در نبرد با حماس کم نیاورده‌اند چرا مرتب به کشورهای منطقه برای آتش‌بس پیغام و پیام می‌دهند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه و انقلاب اسلامی موضوع انتخاب اسفندماه سال جاری است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب یک سال مانده به انتخابات، پرونده آن را باز کردند، چراکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با شبهه‌افکنی مشارکت مردم در انتخابات را پایین بياورد و بر روی آن موج‌سواری کند، گفت: در برخی از کشورها اگر فردی در انتخابات شرکت نکند کار او جرم و تخلف محسوب می‌شود ولی در ایران مردم آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند.

قناعت با تأکید بر اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت مؤلفه‌های یک انتخابات مطلوب است، ادامه داد: افزایش مشارکت در بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمن و افزایش امنیت کشور نقش‌آفرین است. یکی از مسئولیت‌های امروز ما تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است تا شرمنده خون شهدا نشویم. باید تلاش کنیم که بسیجی بمانیم و مراقب نفوذ دشمن نیز باشیم.

انتهای پیام
captcha