تفکر بسیجی موجب پیشرفت کشور شده است
کد خبر: 4184047
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

تفکر بسیجی موجب پیشرفت کشور شده است

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشگاه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی موجب حل مشکلات و پیشرفت همه جانبه کشور می‌شود، گفت: تفکر بسیجی یعنی رشادت، ایثار، از خودگذشتگی و جهادمدیریتی که زمینه پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

هفته بسیج

مسلم حدیدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه تفکر بسیجی یعنی رشادت، ایثار، از خودگذشتگی و جهادمدیریتی که زمینه پیشرفت کشور را فراهم کرده، اظهار کرد: تفکر بسیجی و بسیجیان با اخلاص و ایمان مثال‌زدنی است و مجموع این‌ها موجب پیشرفت امروز کشور شده و بسیج در تمامی میدان‌ها حضور دارد و هر کجا ورود کند خوش درخشیده است.

وی افزود: امروز آنچه موجب کسب افتخارات علمی و نظامی برای ما در دنیا شده فرهنگ و روحیه بسیجی است و تفکر بسیجی موجب پیشرفت ما در تمامی عرصه‌ها بوده است.

حدیدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد بسیج می‌فرمایند هر کجا گرفتاری برای نظام بوده، بسیج در میدان حاضر است و در تمام حوادث شاهد حضور فعال و ویژه بسیج بوده‌ایم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج مکتب انسان‌سازی جهادگران اسلام است، گفت: روحیه بسیجی کارکنان سازمان جهاددانشگاهی و نگاه انقلابی و جهادی این مجموعه موجب شده تا هر یک از آنان در هر رده مسئولیتی مدیری توانمند با نگاه انقلابی باشند و در مجموع این سازمان با روحیه و تفکر بسیجی توانسته تا افتخارات بسیاری برای کشور رقم بزند.

وی اظهار کرد: امروز اقتدار و پیشرفت کشور مرهون اندیشه و تفکر ناب انقلاب اسلامی و بسیجی است و با این تفکر توانسته‌ایم موانع را از سر راه پیشرفت کشورمان برداریم.

حدیدی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج با مردم و برای مردم بودن است و بسیج مردمی نماد پایداری و استقامت در برابر دشمنان است و تفکر بسیجی ضامن بقای نظام و استقلال کشور است.

انتهای پیام
captcha