امروز فرهنگ و تفکر بسیج در دنیا گسترش یافته است
کد خبر: 4183836
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

امروز فرهنگ و تفکر بسیج در دنیا گسترش یافته است

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی و مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم در دنیا گسترش یافته و حضور اقشار مختلف مردم جهان در راهپیمایی ضدصهیونیستی بیانگر این موضوع است.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) برای ما هنوز هم کامل مشخص نشده است و جایگاه ایشان در نزد پروردگار بسیار بالاست.

وی به پنجم آذرماه روز تأسیس بسیج مستضعفان اشاره کرد و افزود: تأسیس این شجره طیبه توسط امام راحل منجر به تبدیل یک روز جهانی شد و احیا کننده سیره و سنت پیامبر(ص) و اهل(ع) شده است.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی و مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم در دنیا گسترش یافته و حضور اقشار مختلف مردم جهان در راهپیمایی ضدصهیونیستی بیانگر این موضوع است، گفت: با تلاش‌های امام راحل و شهدای گرانقدر امروز بسیج و تفکر بسیجی گسترش یافته و این‌ها منتظران امام زمان(عج) هستند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: سالروز شهادت شهید فخری‌زاده یکی دیگر از رویداد‌های پیش‌رو است که این شهید والامقام به معنای واقعی کلمه بسیجی بودند و فعالیت‌های بسیاری در پیشرفت علمی کشور داشتند که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و روزی انتقام شهدای خود را از آنان خواهیم گرفت.

وی به روز نیروی دریایی اشاره و اظهار کرد: سفر به دور دنیا یکی از اقدمات مهم نیروی دریایی است.

امام جمعه کرمانشاه به کسب مقام ورزشکاران در مسابقات آسیایی اشاره و بیان کرد: حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی، همراه داشتن کودک خردسال، حمل پرچم با حجاب اسلامی، سجده پس از قهرمانی همه نشانه ایمان و تقوی ورزشکاران ماست که رهبر انقلاب از این اقدامات تشکر کردند.

وی در پایان با بیان اینکه چهره واقعی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر و طوفان الاقصی برای همگان مشخص شد، افزود: کشتار زنان و کودکان با واکنش‌های جهانی رو به رو شد و واقعیتی که اسرائیل ارتش برتر دنیا نیست نمایان شد که تنها با ابزار رسانه سعی در انحراف افکار مردم دارند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۸
0
0
زنده باد اسلام
زنده باید ایران
captcha