تجهیز ۳۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی خراسان‌جنوبی به نمازخانه
کد خبر: 4183229
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

تجهیز ۳۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی خراسان‌جنوبی به نمازخانه

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از فعالیت ۳۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای این استان خبر داد و گفت: این مجتمع‌ها مجهز به نمازخانه هستند.

نشست هم اندیشی ائمه جماعات ادارات خراسان جنوبی با مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، محمد فدوی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، 29 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی ائمه جماعت ادارات خراسان‌جنوبی با مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به وجود ۴۵ آلاچیق و سکوی نماز، ۳۳ راهدارخانه در سطح استان اشاره و اظهار کرد: خدمات برجسته‌ای از سوی این اداره‌کل طی دو ساله ابتدایی دولت مردمی ایران قوی از جمله روکش محورهای سطح استان، احداث راه‌های روستایی و کسب رتبه برتر کشور و همچنین به‌روزرسانی خط‌کشی و تابلو انجام شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مرکز مدیریت راه‌ها از طریق نظارت تصویری با ۶۲ دوربین، سرعت مترددین جاده را کنترل و درصورت وجود هر مشکلی سامانه ۱۴۱ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو خواهد بود، افزود: ۳۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز در محورهای مواصلاتی وجود دارد که دارای نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی بوده و کارشناسان این اداره‌کل بر امور آنها نظارت دارند.

حجت الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای ائمه جماعت دوره‌های مربوطه برنامه‌ریزی شده است. امام جماعت در ادارات تنها وظیفه اقامه نماز ندارند بلکه ضمن تعامل فکری با کارکنان می‌تواند پاسخگوی امور مذهبی و فرهنگی آنها باشد.

وی ضمن تشکر از تعامل اداره‌کل با ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: این نشست توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای هم‌فکری و تعامل بیشتر و تبیین اهداف و خدمات سازمان راهداری بین دو مجموعه برگزار شد.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی همچنین در این نشست ضمن اشاره به خدمات این اداره‌کل در سطح جاده‌های استان، این نشست را زمینه‌ساز تعامل بیشتر دو مجموعه و آشنایی بیشتر از خدمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha