اجرای طرح «انوار الثقلین» در ملایر
کد خبر: 4182436
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

اجرای طرح «انوار الثقلین» در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرای طرح «انوارالثقلین» در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح یک طرح کشوری است که قرار است بیش از 114 جلسه در کشور در این طرح برگزار شود.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این اداره در طول سال اظهار کرد: برگزاری جلسات آموزشی قرآن، کرسی‌ها و محافل قرآنی از جمله این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد و مدارس شهرستان ملایر افزود: در این راستا بیش از 200 کرسی تلاوت قرآن کریم در مدارس و مساجد طی یک سال گذشته برگزار شده است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرای طرح قرآنی «انوارالثقلین» در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح یک طرح کشوری است که قرار است بیش از 114 جلسه در کشور در این طرح برگزار شود.

وی با بیان اینکه این طرح شامل آموزش قرآن کریم، ترتیل، مفاهیم قرآن و امام‌شناسی است، گفت: این طرح ویژه نوجوانان و جوانان (بانوان و آقایان) است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم(عج)، ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه یا با شماره 33350001 داخلی 2 تماس بگیرند. زمان برگزاری این کلاس‌ها، پنجشنبه‌ها، ساعت 9:30 صبح خواهد بود.

انتهای پیام
captcha