کم کردن طمع دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات امکان پذیر است
کد خبر: 4182301
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
فرمانده سپاه نینوای گلستان:

کم کردن طمع دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات امکان پذیر است

سردار ملک شاهکوهی گفت: حضور حداکثری مردم درانتخابات طمع دشمن را کم خواهد کرد و دشمن شبانه روز در حال برنامه ریزی برای خاموش کردن چراغ انتخابات است.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان سردار علی ملک شاهکویی، در نشست هماهنگی اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت استان که امروز، ۲۵ آبان در گنبدکاووس برگزار شد، گفت: خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت تجلیل کنند. تا زمانی که نفس در جان داریم باید دین خود را به شهدا ادا کرده و خانواده معظم شهدا را به نحو شایسته تکریم کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: عزت امروز ما مدیون رزمندگان و ایثارگرانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خود و از زن و فرزندانشان گذشتند و برای دفاع از خاک میهن اسلامی‌مان جانفشانی کردند.

سردار ملک شاهکوهی اظهار کرد: همسران شهدا و ایثارگران، شوهران خود را بدرقه می‌کردند و خواهران شهدا و زنان ایثارگران ما هم همین طور بودند و لذا باید قدردانشان باشیم و در کنار رزمندگان، نقش این بزرگواران را نادیده نگیریم.

سردار ملک شاهکوهی با بیان‌اینکه این اجلاسیه‌ها فرصتی برای اینکه تا شهدا درس بگیریم و بر روی وصیت‌نامه آنان بیشتر تحقیق کنیم، افزود: در تمام وصیت نامه‌های شهدا بار‌ها بر پیروی از ولایت فقیه تأکید شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوع امسال، انتخابات پیش رو است ادامه داد: دشمن با کسی تعارف ندارد و مسأله انتخابات و اخلال در روند عمومی آن مورد طمع دشمنان است.

سردار شاهکوهی گفت: ما در انتخابات ۱۴۰۲ نباید ضعیف وارد شویم و حضور حداکثری طمع دشمن را کم خواهد کرد و دشمن شبانه روز در حال برنامه ریزی برای خاموش کردن چراغ انتخابات است.

وی با بیان‌اینکه مردم نباید انتخابات را به شرایط معیشتی و اقتصادی گره بزنند، افزود: علی رغم مشکلات اقتصادی، مردم ما با درک ضرورت‌های مهم ملی و اسلامی موضوع انتخابات را به عنوان یک امر راهبردی در نظر داشته باشند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه در روز شنبه در راهپیمایی جهانی دفاع از مردم فلسطین شرکت می‌کنیم، گفت: دشمنان به دنبال جلوگیری از رسانه‌ای شدن اتفاقات فلسطین بودند، اما به خواست خدا این موضوع جهانی شد.

انتهای پیام
captcha