بیش از 20 عنوان برنامه با حضور ورزشکاران در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4182133
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
همزمان با هفته بسیج

بیش از 20 عنوان برنامه با حضور ورزشکاران در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج بیش از 20 عنوان برنامه در مناطق مختلف استان با مشارکت و حضور ورزشکاران اجرا خواهد شد.

مهدی مجیدی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی مجیدی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 24 آبان، در حاشیه بازدید از غرفه‌های نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ارومیه که هم‌اکنون در پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاری است، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، که تاسیس آن یکی از مهم‌ترین اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، بیش از 20 عنوان برنامه در سراسر استان اجرا خواهد شد، که در برپایی این برنامه‌ها ورزشکاران مشارکت می‌کنند.

وی این ایام را فرصت مهمی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس توسط اصحاب رسانه برشمرد و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز از جمله برنامه‌های این هفته است.

مجیدی با بیان اینکه برنامه‌های این ایام از 29 آبان ماه آغاز شده و تا پنجم آذر ماه تداوم خواهد داشت، گفت: بسیج، جهاد خدمت و سازندگی، بسیج و پیشرفت و عزت و افتخار، بسیج و ولایت‌باوری و انقلابی و تمدن‌سازی، بسیج و مقاومت و ایثار و شهادت، بسیج و ایمان و بصیرت و انتظار، بسیج و جهاد علمی و اعتلای فرهنگ و هنر، بسیج و دفاع و امنیت پایدار شعارهای روزشمار هفته هستند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی تجلیل از قهرمانان و نخبگان اخلاق‌مدار و جوانمرد و بسیجی، گردهمایی ورزشکاران کارآفرین و فعال اقتصادی، نشست صمیمی نخبگان ورزش استان با فرمانده سپاه شهدا، برگزاری اردوی پیشرفت و آبادانی، همایش پیاده‌روی همگانی، برپایی میز خدمت توسط مسئولین ورزش استان را اهم برنامه‌های این ایام برشمرد.

وی به حضور جامعه ورزش استان در نماز جمعه، برگزاری سلسله جلسات جهاد تبیین، گردهمایی بزرگ بسیجیان در یادمان شهدا، حضور در آیین اهدای خون، زیارت مزار شهدا، گردهمایی بزرگ پهلوانان ایران زمین، برپایی کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی حضور قهرمانان شاخص در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات، برگزاری مسابقات ورزشی و ... اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه برنامه‌های فوق با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان همین‌طور شهرستان‌ها اجرا خواهد شد، گفت: این روزها فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین نیز به شمار می‌رود که نباید از آن غفلت کرد.

 

انتهای پیام
captcha