یادواره شهدای فرهنگیان در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4182128
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

یادواره شهدای فرهنگیان در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان به مناسبت نکوداشت یاد و خاطره 143 شهید فرهنگی این استان خبر داد.

شهاب احمدی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربیشهاب احمدی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن اینکه فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت، افزود: یادواره شهدای فرهنگیان به مناسبت نکوداشت یاد و خاطره 143 شهید فرهنگی استان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد، این سری رویدادها در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تاثیر زیادی دارد.

وی زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس و معارف انقلاب اسلامی را یک تکلیف همگانی دانست و خاطرنشان کرد: همه باید به سهم خود در این زمینه گام‌های بلندی بردارند ولی مسئولیت اصحاب رسانه بیش از دیگران است.

احمدی با بیان اینکه این محفل معنوی 25 آبان ماه ساعت 9:30 صبح در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه واقع در بلوار هفت تیر برگزار خواهد شد، گفت: این آیین با مشارکت سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی  و سایر نهادها برگزار خواهد شد که به طور قطع با استقبال جامعه فرهنگی مواجه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای جهاد تبیین را یکی از ضرورت‌های عصر کنونی دانست و گفت: جامعه فرهنگی به عبارتی معلمان در این زمینه به معنای واقعی کلمه پیشتاز هستند و ثابت کرده‌اند ‌نه‌تنها خودشان پایبند به ارزش‌ها هستند بلکه در نشر و اشاعه معارف ید طولایی دارند.

انتهای پیام
captcha