اجرای پویش «نذر خدمت» در لرستان
کد خبر: 4181540
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

اجرای پویش «نذر خدمت» در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اجرای پویش نذر خدمت خبر داد و گفت: این طرح با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان مناطق محروم امسال در شهر زاغه اجرا می‌شود.

محمد قدمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اجرای طرح دادرس در ۲۲۰ مدرسه لرستان گفت: این طرح یکی از طرح‌هایی است که هر ساله توسط جمعیت هلال احمر در مدارس برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان برای روز‌های سخت و بحرانی آماده باشند و با آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند بتوانند از خسارت‌های جانی بکاهند.

وی افزود: در این طرح به دانش‌آموزان نحوه پناه‌گیری و کمک‌های اولیه برای مقابله با حوادث آموزش داده می‌شود که پس از اتمام دوره و برگزاری المپیاد، منتخبان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان همچنین از اجرای پویش نذر خدمت خبر داد و گفت: این طرح با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان مناطق محروم امسال در شهر زاغه اجرا می‌شود.

به گفته قدمی توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، ارائه آموزش کارآفرینی و خدمات درمانی و دارویی از جمله برنامه‌های پویش نذر خدمت برای ساکنان مناطق محروم است.

انتهای پیام
captcha