مسابقات قرآن تأمین اجتماعی البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4181477
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

مسابقات قرآن تأمین اجتماعی البرز برگزار می‌شود

مرحله استانی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی با حضور 140 متسابق در سه رده سنی اواخر آبان‌ماه در استان البرز برگزار می‌شود.

قرآن کریم

داود سعدزاده، مدیرکل تأمین اجتماعی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله استانی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی اواخر آبان‌ماه با حضور 140 متاسبق در سه رده سنی در بخش‌های آوایی و کتبی در اداره‌کل تأمین اجتماعی البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته سازمان تأمین‌ اجتماعی و تمامی شرکت‌‎ها و مؤسسات تابعه این سازمان در استان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات معرفی می‌شوند، افزود: متسابقان در سه گروه‌های سنی ۶ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و گروه سنی ۱۶ سال به بالا در رشته‎‌های حفظ کل قرآن‌کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی البرز با تأکید بر اینکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در امر معرفی هیئت داوران با سازمان همکاری دارد و داوران این مرحله از مسابقات از داوران برتر کشوری هستند، گفت: برگزیدگان این مسابقات علاوه بر راهیابی به مرحله کشوری در مراسمی که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد، تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha