مسابقات قرآن تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4181456
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

مسابقات قرآن تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری با حضور ۹۸ متسابق در سه رده سنی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن

مهراب ترابی، مسئول برگزاری بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در بخش استانی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه به ترتیب در بخش‌های آوایی و کتبی در محل این اداره‌کل برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته سازمان تأمین‌ اجتماعی و تمامی شرکت‌‎ها و مؤسسات تابعه این سازمان در استان و خانواده‌های آنان با حضور ۹۸ شرکت‌کننده بانو و آقا در رده‌های مختلف سنی برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: این متسابقان در سه گروه سنی شامل  گروه سنی آلاء از 6 تا 11 سال، گروه سنی ولاء از 12 تا 16 سال و گروه سنی اعلی از ۱۶ سال به بالا هستند.

ترابی تصریح کرد: مسابقات قرآن‌ کریم تأمین اجتماعی در رشته‎‌های حفظ کل قرآن‌کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. 

مسئول برگزاری مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی استان با اشاره به تفاهم‌نامه این سازمان با اوقاف و امور خیریه، بیان کرد: اوقاف و امور خیریه استان در امر معرفی هیئت داوران با سازمان همکاری دارد که بر این اساس، محسن مولوی و محمدتقی اسماعیلی در بخش آقایان و تهمینه رئیسی، خورشید عباسی و زینب بصیری در بخش بانوان، داوری رشته‌های آوایی را بر عهده دارند.

ترابی گفت: اداره‌کل تأمین اجتماعی واقع در بلوار طالقانی شهرکرد، مجتمع ادارات میزبان متسابقان بخش آوایی در روز ۲۳ آبان است، بخش کتبی نیز در ساختمان درمان در روز ۲۴ آبان‌ماه برگزار خواهد شد. برگزیدگان این مسابقات علاوه بر راهیابی به مرحله کشوری در مراسمی که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد، تجلیل می‌شوند. 

انتهای پیام
captcha