اکران رایگان فیلم برای اعضای کتابخانه‌های عمومی لرستان
کد خبر: 4181319
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
به‌مناسبت هفته کتاب انجام می‌شود

اکران رایگان فیلم برای اعضای کتابخانه‌های عمومی لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: به میزبانی سینما استقلال خرم‌آباد در ایام هفته کتاب فیلم‌های اقتباسی با موضوع کتاب در نظر گرفته شده است که اعضای کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند با حضور در این سینما به‌صورت رایگان این فیلم‌ها را تماشا کنند.

سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، امروز، 21 آبان‌ماه طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن سی‌ویکمین هفته کتاب و کتابخوانی، و روز کتابدار گفت: سی‌ویکمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران  از 23 تا 30 آبان‌ماه با شعار ملی «آینده خواندنی است»، با برنامه‌های متنوع فرهنگی و فعالیت‌های کتاب‌محور همزمان با سراسر کشور در کتابخانه‌های عمومی استان نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به میزبانی سینما استقلال خرم‌آباد در ایام هفته کتاب فیلم‌های اقتباسی با موضوع کتاب در نظر گرفته شده است که اعضای کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با حضور در این سینما به‌صورت رایگان این فیلم‌ها را تماشا کنند.

راستخانه با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به پرتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند، اضافه کرد: علاوه بر پخش فیلم اقتباسی در سینما استقلال خرم‌آباد، جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها نیز با حضور کتابداران، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان هر روز پس از اکران هر فیلم نیز برگزار خواهد شد.

راستخانه گفت: پس از جلسات متعدد کارشناسی و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای همه گروه‌های سنی و اقشار مختلف مردم ویژه برنامه‌های فرهنگی و کتاب‌محور در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان در این برنامه‌ها شرکت کرده و کتابداران پرتلاش استان با روی گشاده میزبان مراجعه‌کنندگان خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: در ایام هفته کتاب جریمه دیرکرد اعضا شامل تخفیف صددرصدی بوده و همچنین در روزهای 23، 24 و 25 آبان‌ماه ثبت‌نام در کتابخانه‌های عمومی رایگان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha