رشد آگاهی مردم در جنگ ترکیبی دشمن ضروری است
کد خبر: 4180926
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

رشد آگاهی مردم در جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

امام‌ جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه در جنگ ترکیبی با دشمن به‌شدت نیازمند رشد آگاهی مردم هستیم، گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ مطالعه در جامعه رواج یابد.

حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان، حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام‌ جمعه مهدی‌شهر شامگاه 18 آبان در مراسم گرامیداشت روز کتاب و کتاب‌خوانی با بیان اینکه هر اعتقادی محصول شناخت است و در نهایت هر شناختی محصول مطالعه توصیف می‌شود، گفت: به میزانی که سطح مطالعه در یک جامعه بیشتر باشد، سطح تفکر،اندیشه‌ و رفتارها بهتر شکل می‌گیرد.

امام‌ جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه اگر بخواهیم تمدن اسلامی را پیاده کنیم، ضرورت دارد فرهنگ مطالعه را در جامعه نشر دهیم اظهار کرد: اولین جنبه مثبت مطالعه، حس آرامشی است که انسان به آن می‌رسد و در واقع، آرامش درونی در انسان ایجاد خواهد شد و دومین جنبه مثبت آن نیز این است که یک همدلی زیبا در جامعه اتفاق می‌افتد و حس خدمت به هم نوع در انسان تقویت می‌شود.

حجت‌الاسلام بارانی افزود: اگر سطح مطالعه در جامعه پایین بیاید، خیلی از رفتارها و سبک‌های زندگی تغییر خواهد کرد و ضرر آن به خود مردم بازخواهد گشت.

امام‌ جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه امروز در عرصه جنگ ترکیبی دشمن قرار گرفته‌ایم، گفت: به‌شدت نیازمند رشد آگاهی مردم هستیم؛ بنابراین باید تلاش کنیم فرهنگ مطالعه در جامعه رواج یابد.

انتهای پیام
captcha