برگزیدگان جشنواره تئاتر همدان معرفی شدند
کد خبر: 4180877
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

برگزیدگان جشنواره تئاتر همدان معرفی شدند

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان در ملایر معرفی شدند.

جشنواره تئاتر استانی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان عصر امروز پنج‌شنبه 18 آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر معرفی شدند، طبق آرا هئیت داوران بخش خیابانی در بخش بروشور با توجه به ارتباط طراحی بروشور با مضمون نمایش و اهمیت دادن به عناصر خلاق در اقلام  تبلیغاتی با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح بروشور نمایش «یک روز پر دردسر» از شهرستان همدان تقدیر به عمل آمد.

در بخش طراحی فضا و لباس هئیت داروان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی  از نمایش «یک روز پر دردسر» تقدیر کرد. همچنین در این  بخش تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به نمایش «به رسم چادر» به وحید عبد الهی از همدان تعلق گرفت.

در بخش موسیقی هیئت داروان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از مرتضی بختیاری آهنگ ساز  نمایش های «چهل پنبه» و «یک روز پر درد سر» از شهرستان همدان تقدیر کرد.

همچنین دیپلم افتخار و تندیس این بخش به همراه جایزه نقدی به آهنگسازان نمایش «خیابان میعاد» از شهرستان بهار به محمد ترکاشوند و رضا زیبایی تعلق گرفت.

در بخش بازیگری زن لوح تقدیر و جایزه نقدی به فرزان حسینی برای نمایش«خیابان میعاد» و مهدیس مهرابی برای نمایش «به رسم چادر» از همدان و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محیا جباری از ملایر برای نمایش «پنج و  بیست و پنج دقیقه» تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد لوح تقدیر و دیپلم افتخار مشترکا به آقایان احسان آزادجو برای «خیابان میعاد» از بهار و محمد محمدی قادر برای نمایش «چهل پنبه» از همدان تعلق گرفت، همچنین لوح تقدیر بازیگری مرد بخاطر سال‌ها تلاش در عرصه نمایش‌های خیابانی تقدیم به صحبت الله روشن فکر از نهاوند اهدا شد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی نیز به شهرام معارفوند برای «نمایش پنج  بیست و پنج دقیقه» از شهرستان ملایر تعلق گرفت. در طرح ایده نیز هئیت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی  از نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» از رضا باغبان از ملایر تقدیر کرد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش به طراحی و ایده پرداز نمایش «به رسم چادر»  وحید عبد الهی از شهرستان همدان اهدا شد. در بخش کارگردانی نیز هئیت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به حمیدرضا رضایی مجد برای کارگردانی «یک روز پر دردسر»از همدان  اهدا کرد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش به نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» خانم شیرین کرمی  از ملایر اهدا شد.

هئیت داوران در بخش خیابانی نمایش «پنج و بیست و پنج دقیقه» از ملایر را به عنوان اثر برگزیده برای حضور در جشنواره منطقه‌ای  معرفی کرد، همچنین در بخش نمایش‌های صحنه‌ای نیز در بخش طراحی بروشور لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به آقای محمد داوند طراح بروشور نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان اهدا شد.

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به زهرا زندی طراح لباس نمایش «دماغ» از همدان  اهدا شد. در بخش طراحی گریم و ماسک، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به ندا عسگری طراح گریم نمایش «راز فنا» از تویسرکان اهدا شد.

در بخش موسیقی دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به گروه موسیقی نمایش «ممود ممودی» به مهران بیات و رضا زیبای از ملایر اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه هیئت داوران در این بخش دو انتخاب داشت که لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به محمد داوند و علی‌رضا گنجه‌ای طراحان صحنه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان اهدا شد و دیپلم افتخار ،تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به محمد قاسمی طراح صحنه نمایش «آماسه» از ملایر اهدا شد.

جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نمایش صحنه‌ایی به دلیل تقدیر از تلاش و کوشش گروه نمایش دلدادگی کهن و به جهت ادامه فعالیت در عرصه تئاتر با لوح تقدیر گروهی و جایزه نقدی از هنرمندان این نمایش تقدیر به عمل آورد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران به دلیل حضور پررنگ و پرتلاش بانوان در این جشنواره انتخاب‌های بیشتری داشت و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به بازیگران نمایش «ممود ممودی» مرضیه ولی‌زاده محیا نجفی‌جوزانی و هستی رزاقی از ملایر اهدا کرد. همچنین رتبه سوم بازیگری زن نیز با اهدای لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به شیما شادمانی بازیگر نمایش« دماغ» از همدان تعلق گرفت. رتبه دوم بازیگری زن شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به منیژه احمدی، لیلا کاظمی و بهاره جلیلیان بازیگران نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان تعلق گرفت.

رتبه اول بازیگری زن نیز با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی این بخش را به پری بارانی بازیگر نمایش «آماسه» از ملایر و باران عرفانی بازیگر نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» تعلق گرفت.

لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به محمود محمودی بازیگر نمایش «ممود ممودی» از ملایر در بخش تقدیر اهدا شد. رتبه سوم بازیگر مرد نیز با اهدای لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکاً به امیرحسین شاه‌قدمی بازیگر نمایش «آماسه» از ملایر و رضا باغبان بازیگر نمایش «ممود ممودی» از ملایر تعلق گرفت. رتبه دوم بازیگری مرد نیر لوح سپاس و جایزه نقدی مشترکاً به محمد حق‌شناس و یاشار قره‌باغی بازیگران نمایش «دماغ» از همدان رسید.

رتبه اول بازیگری مرد در این بخش توسط هییت داوران در این بخش انتخابی نداشت. بخش نویسندگی هیأت داوران به دلیل حمایت از نویسندگان بومی و ساکن استان بدون اولویت از نویسندگان نمایش‌های نمایشنامه‌های «راز فنا» نوشته امین مظفری از تویسرکان، «آماسه» نوشته محمد قاسمی از ملایر، «ممود ممودی» نوشته سعید حسین‌پور از ملایر با اهدای تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.

در بخش کارگردانی هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمدمهدی کلهری کارگردان نمایش «دماغ »از همدان تقدیر کرد، در این بخش رتبه سوم  با  لوح تقدیر و جایزه نقدی به بهرام حاج‌علی‌اکبری، کارگردان نمایش ممود ممودی و رتبه دوم  با  لوح سپاس و جایزه نقدی به محمد قاسمی کارگردان نمایش «آماسه» از ملایر رسید.

همچنین رتبه اول کارگردانی با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به منیژه احمدی کارگردان نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از همدان تعلق گرفت.

همچنین هیأت داوران دو نمایش «آماسه» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ملایر و نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی ساناز بیان و به کارگردانی منیژه احمدی از همدان به عنوان آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان بدون اولویت به اداره کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه جشنواره تئاتر مناطق کشور معرفی شدند.

 

انتهای پیام
captcha