زمان برگزاری دومین کنگره هشت‌هزار شهید گیلان به تعویق افتاد
کد خبر: 4180740
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

زمان برگزاری دومین کنگره هشت‌هزار شهید گیلان به تعویق افتاد

استاندار گیلان با اشاره به تعویق زمان برگزاری دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان گفت: با توجه به اینکه این کنگره بیش از یک‌سال به تعویق افتاده مقرر شده سال ۱۴۰۴ برگزار شود، همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار داشته باشند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 17 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی دومین کنگره بین‌المللی هشت‌هزار شهید گیلان در رشت اظهار کرد: رؤسای کمیته‌ها برنامه‌های مدون خود را تهیه کنند و در برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره از ظرفیت اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان، جوانان و بانوان باید بهره‌مند شد.

وی از تعویق زمان برگزاری دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این کنگره بیش از یک‌سال به تعویق افتاده و قرار است که سال ۱۴۰۴ برگزار شود، همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است و برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای روبه رو شدن نسل جدید با واقعیات فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: باید دومین کنگره هشت‌هزار شهید گیلان در سطحی برگزار شود که برگ زرینی در تاریخ گیلان ثبت شود، لذا باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: شهدا متعلق به همه اقشار مردم هستند و به همیل دلیل کنگره شهدا مظهر وحدت در جامعه است و همه باید در برپایی آن نقش آفرینی کنند. زمان برگزاری این کنگره از اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به سال ۱۴۰۴ تغییر یافت. تاکنون اقدامات مؤثری برای برپایی این کنگره انجام شده است، باید با تمام توان مقدمات برپایی باشکوه این کنگره انجام شود.

انتهای پیام
captcha