تقدیر از معلم و دانش‌آموز قدرشناس گنبدی در حیطه نماز اولِ وقت
کد خبر: 4180585
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس صورت گرفت

تقدیر از معلم و دانش‌آموز قدرشناس گنبدی در حیطه نماز اولِ وقت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس امروز، ۱۶ آبان با حضور در مدرسه بیک‌زاده محله سیدآباد گنبدکاووس از معلم و شاگرد پایه سوم که باعث فراهم نمودن برگزاری نماز اولِ وقت در سر کلاس شده بودند با اهدای هدیه تقدیر کرد.

حجت الاسلام کریمی رئیس تبلیغات اسلامی گنبد کاووس

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس امروز، ۱۶ آبان با حضور در مدرسه بیک‌زاده محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس معصومه نوربخش دانش‌آموز پایه سوم و خانم قربان‌زاده معلم مربوطه که باعث فراهم نمودن برگزاری نماز اولِ وقت در سر کلاس شده بود با اهدای هدیه تقدیر کرد.

گفتنی است؛ که در چند روز گذشته این دانش‌آموز به علت فضای کوچک نمازخانه موفق به ورود و اقامه نماز نمی‌شود و به سر کلاس خود بر می‌گردد و از معلم‌ خود اجازه می‌خواهد که اگر امکان دارد توی کلاس نماز اول وقتش را بخواند که مورد استقبال معلم مربوطه قرار می‌گیرد و با تهیه جانمازی توسط معلم این دانش‌آموز قدرشناس نماز خود را اقامه کرده که مورد استقبال هم‌کلاسی‌ها هم قرار می‌گیرد.

این کار نیک باعث حضور رئیس اداره تبلیغات گنبدکاووس شد و ایشان با حضور در مدرسه از معلم و دانش‌آموز قدرشناس تقدیر کرد و دانش‌آموز معصومه نوربخش به پاس تشکر بر دستان معلمش بوسه زد.

انتهای پیام
captcha