نشست هم‌اندیشی نخبگان با حضور فرمانده سپاه سلماس برگزار شد
کد خبر: 4180340
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

نشست هم‌اندیشی نخبگان با حضور فرمانده سپاه سلماس برگزار شد

نشست هم‌اندیشی نخبگان با حضور فرمانده سپاه سلماس به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان برگزار شد.

سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس، امروز 15 آبان در نشست هم‌اندیشی با نخبگان و دانش‌آموزان ضمن اینکه فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌‌آموزی را خاطرنشان کرد، گفت: حضور گسترده نوجوانان و جوانان در راهپیمایی سیزدهم آبان را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان این مرز و بوم می‌توانند با استفاده از بازوان قدرتمند خود پرچم ایران اسلامی را به رفیع‌ترین قله‌های علمی، فرهنگی و ورزشی ببرند در نهایت مایه افتخار و عزت هرچه بیشتر این کشور شوند.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: باید بر علم، توانمندی‌ها و قدرت خود تکیه کرده و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری تا آخرین نفس در مقابل دشمنان کشورمان و استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

میرکاظمی‌زاده اضافه کرد: یکی از ارزش‌های اساسی که در جوامع اسلامی از جمله جای جای ایران نهادینه شده است، فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری است که لازم است این روحیه بیش از پیش تقویت شود.

وی فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی را یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی دانست و گفت: همین روحیه و ارزش والای اخلاقی می‌تواند موتور محرکه برای پیشرفت دنیوی و اخروی بوده و پشتوانه عظیمی برای حفظ و حراست از انقلاب و اسلام در مقابل مستکبران عالم باشد.

فرمانده سپاه سلماس مهم‌ترین سرمایه هر ملت و کشور را جوانان متعهد و توانمند دانست و اضافه کرد: افکار، آمال، آرزوها و روحیه نوجوانان و جوانان هر مرز و بوم خط مشی آن کشور را تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانان در صورت برخورداری از بنیه علمی و ایمانی قوی می‌توانند به فرد مفیدی در جامعه تبدیل شوند، گفت: باید تلاش کنیم برای نسل جدید کشورمان به خوبی ریل‌گذاری کنیم تا ضمن رشد فردی خودشان رشد جامعه را تحقق ببخشند.

انتهای پیام
captcha