ایثار و شهادت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4180305
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

ایثار و شهادت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام هبت‎اله هاشمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت خطیری بر دوش همه ماست، گفت: ایثار، شهادت و مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، 15 آبان‌ماه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دورود اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت خطیری بر دوش همه ماست. همین بحث ایثار، شهادت و مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، افزود: با توجه به بودجه یک درصدی ایثار و شهادت دستگاه‌های اجرایی، اقدامات انجام شده در دستگاه‌ها باید به تأییدیه بنیاد شهید استان برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید کشور مددکاری است، گفت: هدف این است کارکنان بنیاد شهید به‌عنوان مددکار به مسائل جامعه هدف ایثارگر ورود و برای مسائل و مشکلات آنان برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: گلزار شهدای شهرستان دورود به‌صورت 100 درصد ساماندهی شده است و اکنون این نهاد آمادگی مسقف کردن بخشی از گلزار شهدای دورود را دارد.

هاشمی بر ضرورت پرداخت تسهیلات ویژه جامعه ایثارگر تأکید کرد و گفت: لازم است که فرماندار شهرستان دورود با بانک‌های عامل هماهنگی لازم را انجام دهند. بحث تشکل‌های ایثار و شهادت از دیگر اولویت‌های بنیاد شهید است و تشکل‌های ایثار و شهادت استان همچنان فعال هستند.

انتهای پیام
captcha