برگزاری کنفرانس «فلسطین در وجدان امت اسلامی» در دانشگاه لرستان
کد خبر: 4180179
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

برگزاری کنفرانس «فلسطین در وجدان امت اسلامی» در دانشگاه لرستان

کنفرانس «فلسطین در وجدان امت اسلامی» با همکاری دانشگاه لرستان و دانشگاه بغداد امروز، 15 آبان‌ماه به‌صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

کنفرانس «فلسطین در وجدان امت اسلامی»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، با همکاری دانشگاه بغداد، دفتر هم‌اندیشی دانشگاه لرستان و شورای هماهنگی تبلیغات استان لرستان کنفرانس مشترک «فلسطین در وجدان امت اسلامی» با هدف حمایت و ابراز همبستگی با مردم فلسطین با مشارکت اندیشمندان، اعضای هیئت ‌علمی و دانشجویان دو دانشگاه از ساعت 9:30 امروز، 15 آبان‌‌ماه به‌صورت حضوری و مجازی در سالن کنفرانس دفتر حوزه ریاست دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

این کنفرانس مشترک با سخنرانی علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و منیر حمید السعدی، رئیس دانشگاه بغداد آغاز شده و در ادامه دو موضوع «قضیه فلسطین در ضمیر انسانی» و «فلسطین زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی» به ترتیب توسط هازم عدنان احمد، رئیس بخش ادیان دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بغداد و حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، عضو هیئت علمی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای پیوستن به جلسه مجازی می‎توانند از لینک https://zoom.us/j/92537009869?pwd=SVZJOFJkZ0dPMzNiY3o1cDZLSUlNdz09، با Meeting ID : 925 3700 9869 و Passcode : 036943 استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha