بهره‌مندی ۳۵ نفر از مددجویان رامسری از تسهیلات اشتغال
کد خبر: 4179327
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

بهره‌مندی ۳۵ نفر از مددجویان رامسری از تسهیلات اشتغال

رئیس کمیته امداد امام(ره) رامسر گفت: ۳۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شده و در مجموع بیش از  ۳۱۷ میلیون تومان وام اشتغال به آن‌ها پرداخت شد.

عباس معصومی، رئیس کمیته امداد رامسربه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، عباس معصومی، رئیس کمیته امداد امام(ره) رامسر گفت: ۳۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شده و در مجموع بیش از ۳۱۷ میلیون تومان وام اشتغال به آن‌ها پرداخت شد.

وی افزود: در شش ماهه سال جاری ۱۵ نفر از مددجویان از دوره‌های حرفه‌آموزی، پایدارسازی و توسعه مشاغل بهره‌مند شدند.

معصومی تصریح کرد: برای دریافت خدمات اشتغال، بررسی‌های لازم توسط مددکاران انجام و سپس کارشناسان حوزه اشتغال از نظر توانمندی و داشتن شرایط و صلاحیت‌های لازم برای اجرا، طرح درخواستی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و چنانچه زمینه‌های لازم برای دریافت خدمات اشتغال را داشته باشند، نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام(ره) رامسر با بیان اینکه طرح‌های اجرا شده توسط ناظرین فنی به‌صورت مرتب مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هزینه بیش از ۶۸ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha