دومین دوره طرح ملی «یاد یار» در لرستان اجرا می‌‏شود
کد خبر: 4178760
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

دومین دوره طرح ملی «یاد یار» در لرستان اجرا می‌‏شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان از اجرای دومین دوره طرح ملی «یاد یار» و دیدار با خانواده دانشجوی شهید «باقر رادمردیان» در روز 14 آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در منزل خواهر این شهید دانشجو خبر داد.

امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستانامین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای دومین دوره طرح ملی «یاد یار» در استان خبر داد و گفت: این طرح از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد لرستان با همکاری مرکز فرهنگی ـ دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی برگزار می‏‌شود.

وی افزود: دومین دوره طرح ملی «یاد یار» به دیدار با خانواده شهید دانشجو باقر رادمردیان اختصاص یافته است که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، رؤسای دانشگاه‌های استان و کارکنان جهاددانشگاهی واحد لرستان به همراه دانشجویان اجرا می‏‌شود.

آزادبخت اضافه کرد: این برنامه که به همراه پوشش کامل خبری از سوی خبرگزاری‌های استان لرستان و صدا‌وسیمای مرکز لرستان است، یکشنبه، 14 آبان‌ماه، ساعت 10 در منزل خواهر دانشجوی شهید باقر رادمردیان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، شهید باقر رادمردیان از دانشجویان رشته مهندسی شیمی و رتبه 100 دانشگاه صنعتی شریف بود که از نظر علمی یکی از نخبگان و افراد برجسته کشور بود، وی به دعوت بیانگذار جمهوری اسلامی برای حضور در جبهه حق و دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام لبیک گفت و در سن 20 سالگی که به جبهه اعزام و در عملیات مرصاد به دست منافقین کوردل در سن 21 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha