اکران اختصاصی فیلم اخت الرضا در دانشکده علوم‌قرآنی قم
کد خبر: 4178636
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

اکران اختصاصی فیلم اخت الرضا در دانشکده علوم‌قرآنی قم

فیلم سینمایی اخت الرضا در سالن علامه طباطبایی دانشکده علوم قرآنی قم به‌صورت اختصاصی برای اساتید و دانشجویان این دانشکده اکران شد.

اکران اختصاصی فیلم اخت الرضابه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، فیلم سینمایی اخت الرضا به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی، در سالن علامه طباطبایی دانشکده علوم قرآنی شامگاه 6 آبان‌ماه اکران شد.

این فیلم که محصول سازمان سینمایی سوره است، سفر حضرت معصومه(س) از مدینه تا قم را روایت می‌کند؛ این فیلم سینمایی به همت مسئول فرهنگی دانشکده و همراهی بسیج دانشجویی خواهران فیلم‌سینمایی اخت الرضا ویژه دانشجویان، اساتید ومسئولان دانشکده به‌صورت اختصاصی اکران شد.

محمد عباسی، کارشناس امور فرهنگی دانشکده در این مراسم اکران گفت: هنر بر روح و جان انسان‌ها بسیار تاثیرگذار است و نشر معارف اهل بیت(ع) با زبان هنر از جمله اولویت‌ها در سطح دانشکده‌ها باید باشد و سعی ما براین است که با ابزار‌های مختلف دربین دانشجویان علی الخصوص دانشجویان قرآنی که مبلغین آینده هستند معارف اهل بیت(ع) رانشر دهیم.

وی‌افزود: این اثر ضمن تصویر کشیدن رخداد‌های مسیر، زمانه حضرت، توطئه‌ها و تلاش‌های مأمون برای شهادت ایشان تلاش می‌کند تا روایتی عارفانه از شخصیت حضرت معصومه را بیان نماید؛ که الگویی فاخر برای جوانان است.

یادآور می‌شود، جهت ادای دین به ساحت کریمه اهل بیت(ع) و محبان ایشان و همچنین تکریم علاقه‌مندان سینمای دینی، فیلم سینمایی اخت‌الرضا  به‌صورت رایگان اکران شد.

انتهای پیام
captcha