توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در البرز
کد خبر: 4178324
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در البرز

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی با اجرای طرح پویش هلال رحمت در یک ماه گذشته بین نیازمندان این استان توزیع شد.

هلال احمر

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر البرز، داود رجبی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی با اجرای طرح پویش هلال رحمت در یک ماه گذشته بین نیازمندان این استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین در این مدت بیش از سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب سفره‌های مهربانی این استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت ۳۶ تن برنج از طریق ۵۴ خانه هلال در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، افزود: طرح پویش هلال رحمت و سفره‌های مهربانی توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در محله‌های محروم استان البرز اجرا می‌شود.

این مسئول در خصوص روند اجرایی پویش ملی هلال رحمت گفت: این طرح با هدف کمک به معیشت اقشار کم برخوردار به اجرا درآمده و خیران می‌توانند برای کمک به محرومان کمک‌های خود را در قالب آن اهدا کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: معیشت قشر آسیب‌پذیر و کمک به زندگی و تامین ضروریات افراد کمتر برخوردار بخشی از اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر است که با توان اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر این استان، عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام
captcha