فعالیت ۳۰ گروه مطالبه‌گری در خراسان جنوبی
کد خبر: 4177981
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبی:

فعالیت ۳۰ گروه مطالبه‌گری در خراسان جنوبی

معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۳۰ گروه مطالبه گری در استان گفت: ستاد امر به معروف به موضوع زمین خواری ورود پیدا کرده است.

حجت الاسلام سعید میری، معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سعید میری، معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبی، امروز سوم آبان در نشست خبری گفت: لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا دوره‌های ملی در سراسر کشور برگزار شد و امروز نیز ثبت نام برای دوره‌های ملی آموزش امر به معروف به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها توسط اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود و افراد علاقمند می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها از ۱۵ آبان آغاز می‌شود، گفت: علاقمندان می‌توانند به سایت شورای امر به معروف مراجعه کنند.

معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین اقدامات بحث مردمی‌سازی فریضه امر به معروف است.

میری با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای کارمندان یک دوره ضمن خدمت محسوب می‌شود، افزود: در حوزه امر به معروف در زمینه حجاب نیز بحث ما دعوت به خیر و بیان آسیب‌های بی‌حجابی است.

وی ادامه داد: موضوع اجاره مسکن‌ها و گرانی، آسیب‌های در پارک‌ها از جمله موضوعاتی است که در ستاد امر به معروف پیگیری کردیم.

معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبی گفت: ۳۰ گروه مطالبه‌گری در حوزه امر به معروف در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ادامه داد: در موضوع زمین خواری افراد متخلف در اطراف شهرهای خراسان جنوبی نیز ورود پیدا کردیم.

وی یادآورشد: اعتقاد ما بر این است که بسیاری از افرادی که کشف حجاب می‌کنند پیاده نظام دشمن نیستند بلکه از سر ناآگاهی نسبت به این واجب بی توجهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha