پیگیری مطالبات ایثارگران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های دولتی است
کد خبر: 4177938
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

پیگیری مطالبات ایثارگران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های دولتی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه بنیاد شهید به تنهایی نمی‌تواند اهداف تامین مطالبات ایثارگران را تحقق بخشد، گفت: دستگاه‌های مختلف استان همکاری لازم را با بنیاد شهید داشته و خدمت به ایثارگران را یک وظیفه الهی قلمداد کنند.

جلسه هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، جعفر ذوالفقاری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی، در جلسه هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه یک اصل اساسی در جامعه اسلامی است که برای رسیدن به این هدف متعالی باید حرمت و جایگاه والای ایثارگران و خانواده‌های شهدا را حفظ کرد، فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران با صدای بلند مطالبات خود را بیان کنند.

وی با تاکید بر جلب رضایت پروردگار در انجام امور افزود: اجرای صحیح کارها و مسئولیت‌ها در مسیر تعیین شده از سوی انبیای الهی و برای خداوند، دارای برکات فراوان و ماندگار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همچنین با تاکید بر تلاش مسئولان و کارکنان در دستگاه‌های مختلف برای خدمت بیشتر به مردم و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: مدیران و مسئولان در مسیر احیای تفکر اسلام ناب محمدی و خدمت بی‌منت به مردم در جامعه گام بر دارند.

ذوالفقاری ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: مسئولان در کنار اجرای قوانین کشوری، اجرای قوانین مربوط به ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی همچنین با بیان اینکه بنیاد شهید به تنهایی نمی‌تواند اهداف تامین مطالبات ایثارگران را تحقق بخشد، تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف استان همکاری لازم را با بنیاد شهید داشته و خدمت به ایثارگران را یک وظیفه الهی قلمداد کنند.

معاون استاندار در پایان با تاکید بر ارائه گزارش دستگاه‌های استان در خصوص اجرای قوانین مربوط به ایثارگران، اظهار کرد: حرمت و جایگاه والای ایثارگران و خانواده های معزز آنها در دستگاه های دولتی و جامعه باید حفظ شود و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام
captcha