ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به ایثارگران توسط جمعیت هلال احمر اردبیل
کد خبر: 4177543
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به ایثارگران توسط جمعیت هلال احمر اردبیل

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از جانبازان و ایثارگران توسط داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبرداد.

جمعیت هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، عباس انوری آذر، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، دوم آبان‌ماه، در جلسه بررسی وضعیت ارائه خدمات دارویی به بیمه شدگان بنیاد شهید و امور ایثار گران استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در دو داروخانه شهرستان اردبیل و خلخال تحت پوشش بیمه دی به جانبازان و ایثار گران خدمات دارویی خاص و otc و توانبخشی به صورت رایگان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت به جانبازان و ایثار گران به عنوان حافظان کشور یکی از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر می‌باشد، اذعان کرد: در سطح شهرستان اردبیل ۱۲ هزار نفر و در شهرستان خلخال ۲۵۰۰ نفر جانباز و ایثارگر از جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات دارویی دریافت می‌کنند. به طوی که تلاش این جمعیت ارائه خدمات بی نقص عیب بوده تا این عزیزان دغدغه تهیه دارو نداشته باشند.

به گفته معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل تمدید قرارداد با بیمه دی در استان اردبیل انجام شد و از امروز جانبازان و ایثار گران عزیز می‌توانند دارو‌های مورد نیاز خود را از داروخانه این جمعیت رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین از سوم آبان ارائه خدمات فزیوتراپی نیز در شهرستان اردبیل برای جانبازان گرانقدر برقرار خواهند شد که این عزیزان می‌توانند با مراجعه به مرکز فیزیوتراپی این جمعیت خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha