آغاز ثبت‌نام آزمون جبرانی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در البرز
کد خبر: 4177213
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

آغاز ثبت‌نام آزمون جبرانی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: ثبت‌نام آزمون جبرانی (شفاهی) اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از روز 29 مهرماه در استان آغاز شده است و به مدت پنج روز ادامه دارد.

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نتایج قطعی آزمون مرحله دوم و زمان ثبت‌نام مرحله سوم هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد که براساس آن تعدادی از استان البرز نیز به مرحله بالاتر راه یافته‌اند.

وی افزود: افرادی که در نتیجه آزمون آنان عنوان «قبول و حائز دریافت مدک درجه» برای درجات ۳ تا ۵ قید شده باید نسبت به ارسال مدارک خود شامل «دو قطعه عکس پرسنلی اداری ۴*۳ پشت‌نویسی شده، مشخصات نام و نام خانوادگی، کدملی، استان، عنوان مدرک قبول شده، تصویر شناسنامه و کارت ملی» به ادارات امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اقدام کنند.

این مسئول گفت: ثبت‌نام برای آن دسته از حفاظی که در آزمون شفاهی موفق نبودند از روز ۲۹ مهرماه آغاز شده است و تا سوم آبان ادامه دارد.

ملازاده توضیح داد: این ثبت‌نام از طریق سایت تلاوت انجام خواهد شد و زمان برگزاری این آزمون در استان‌ها ۲۴ آبان لغایت ۷ آذرماه است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی راه‌یافتگان به مرحله سوم روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه سال‌جاری خواهد بود، گفت: افرادی که در مرحله اول(کتبی) آزمون سال جاری حضور داشته و پس از اخذ امتیاز لازم به مرحله دوم راه یافته‌اند، در صورت عدم ثبت نام برای آزمون آبان ماه، صرفا از یک نوبت آزمون شفاهی سال بعد، معاف خواهند بود و در صورت ثبت‌نام، معافیت این گروه از حافظان برای سال بعد، لغو خواهد شد.

انتهای پیام
captcha