تجمع «مرهم برای غزه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4176734
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

تجمع «مرهم برای غزه» در یزد برگزار می‌شود

تجمع «مرهم برای غزه» با حضور خانواده جمعیت هلال احمر استان، کادر درمان و  سلامت، جامعه پزشکان، پرستاران، کودکان و توان‌یابان استان یزد برگزار می‌شود.

هلال احمر در غزهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی هلال احمر یزد، محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می‌کنند، نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در راستای همدردی با مردم مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در بیمارستان المعمدانی غزه، داوطلبان جوانان و امدادگران و کادر درمان هلال احمر گرد هم می‌آیند.

وی ادامه داد: این تجمع از ساعت 9:30 روز یکشنبه، 30 مهرماه از میدان فرهنگ(نعل اسبی) به طرف بلوار فلسطین و ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان با حضور مسئولان استانی برگزار و در پایان این مراسم بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر  در حمایت از مردم فلسطین قرائت خواهد شد.

روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد از مردم شهیدپرور استان و اعضای داوطلب هلال احمر استان، کادر درمان و سلامت، نیروهای امدادی دستگاه‌های خدمات‌رسان اورژانس و آتش‌نشانی و ... همچنین رسانه‌ها و خبرنگاران و مطبوعات دعوت می‌کند تا در این تجمع شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha